26.8.13

The Flying Eyes - Lowlands (2013)

Σίγουρα δεν είμαι και κάνας γκουρού της ψυχεδέλειας, αλλά οφείλω να ομολογήσω ότι η γνωριμία μου με τους The Flying Eyes από τη Βαλτιμόρη πέρσι (μέσω της συμμετοχής τους στη σημαντικότατη συλλογή του Falling Down) ήταν από το ομορφότερα πράγματα που μου συνέβησαν. Η επαφή μου εν συνεχεία με το προηγούμενο άλμπουμ της μπάντας, το καταπληκτικό "Done So Wrong" του 2011, υπήρξε ο καταλυτικός παράγοντας για να γίνουν οι The Flying Eyes μια από τις αγαπημένες μου μπάντες, και να τρέξω με προσμονή να τσεκάρω το νέο τους δίσκο (παρά το κακό του εξώφυλλο).
To "Lowlands" δεν παρουσιάζει πολύ μεγάλη διαφοροποίηση από το ύφος του προκατόχου του, απλά αυτή τη φορά το heavy psych τους δίνει λίγο περισσότερο βάρος στο δεύτερο συστατικό. Αυτό σημαίνει λιγότερα instant rock hits (όχι ότι δεν υπάρχουν κι αυτά, απλά στο προηγούμενο υπήρχαν με το τσουβάλι), περισσότερη ατμόσφαιρα, και μια υποδειγματική παραγωγή, να αναδεικνύει την όμορφη φωνή του Will Kelly σε δυνατές ερμηνείες, και πάνω απ'όλα κοματάρες γεμάτες συναίσθημα. Μη σας ξεγελάσει το σχεδόν stoner πρώτο single "Under Iron Feet" που έγινε και video, το ζουμί του δίσκου είναι στα πιο ψυχεδελικά κομμάτια (υπάρχει και ο doom/psych ογκόλιθος του "Smile").
Σπουδαίος δίσκος, εμένα θα μου επιτρέψετε να αγαπώ λίγο παραπάνω το 'Done So Wrong", αλλά αυτό δεν έχει καμία σημασία. Αρχές Σεπτέμβρη έρχονται για τρία live στην Ελλάδα. Εκεί από τώρα.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

LinkWithin