23.7.12

Intermission.

Όχι, δεν πάω διακοπές ακόμα, δυστυχώς. Απλά τον τελευταίο καιρό νιώθω πραγματικά πολύ κουρασμένος με όλα. Και φυσικά αυτό έχει αντίκτυπο στο πώς ακούω μουσική. Μηδενική όρεξη να τσεκάρω νέα, ενώ τα μάλλον καταπληκτικά νέα άλμπουμς των the Howling Wind, Spectral Lore και η συλλογή των Planks δεν κατάφεραν να με κρατήσουν συγκεντρωμένο.
Αποφάσισα να κάνω ένα μικρό διάλλειμα, μιας και τις τελευταίες μέρες με τραβάει περισσότερο η electronica παρά τα "κανονικά" μου ακούσματα. Αν κάποιος έψαχνε σε αυτό το blog τη μουσική του ενημέρωση (?), του ζητώ συγνώμη, αλλά κάποια νέα θα χαθούν. Τα links είναι εκεί κάτω αριστερά πάντως, κι εγώ αυτά τσεκάρω για να κάνω τις αναρτήσεις εδώ. Άνθρωπος είμαι κι εγώ και χρειάζομαι ένα διάλλειμα. Η επόμενη σίγουρη (πρώτα ο Θεός) ανάρτηση θα είναι το report από το Brutal Assault της Τσεχίας στα μέσα Αυγούστου. Μέχρι τότε, ίσως υπάρξουν ανανεώσεις, ίσως όχι.
Για τις μπάντες που έχουν στείλει υλικό για review, να ξέρετε ότι δε σας έχω ξεχάσει, έχω μαρκάρει τα mail σας, και μόλις επιστρέψω θα μπουν μπροστά τα reviews.
Καλό καλοκαίρι και καλή δύναμη σε όλους.

3 σχόλια:

Q. Qoe είπε...

Καλή ξεκούραση ρε συ. Έλα γρήγορα όμως, μην τον παίξεις για καιρό.

TheVoid είπε...

Καλή ξεκούραση φίλε!!!

Dr.Doom είπε...

Άκου αυτό όπως ξεκουράζεσαι και προσπαθείς να αποτοξινωθείς (πολύ dealer αισθάνομαι τώρα).

http://hazarder.bandcamp.com/album/against-his-story-against-leviathan

LinkWithin